Пн-Пт: 10:00-18:00
Сб: до 14:00
Нд: Вихідний
Відправлення на гарантійний ремонт з іншого міста
Відправляти за адресою м. Київ, відділення нової пошти №38. Одержувач: ТОВ "Комп'ютери та комунікації". Представник одержувача Бондар Ярослав Павлович, тел. +380667193361 код ЄДРПОУ 38514333.
В посилці повинен бути товар в повній комплектації, ксерокопія гарантійного талону та видаткової накладної, на звороті якої потрібно вказати прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону, описати несправність, та у випадку з комплектуючими- в якій конфігурації використовується, та якими тестами перевірялась.
УВАГА! Посилки оформлені з неправильно вказаними реквізитами або оформлені на приватну особу, не забираються! Пересилання між містами і доставки по Києву відбуваються за рахунок покупця
У разі коли споживач не з'явився за одержанням відремонтованого товару у п'ятиденний термін з дня, визначеного у квитанції, виконавець повідомляє його про цеписьмово. По закінченні 5 місяців, протягом яких споживач з поважних причин не з'явився за одержанням відремонтованого товару, виконавець надсилає споживачеві друге письмове повідомлення. Через 6 місяців з дня, визначеного у квитанції, товар підлягає реалізації. За рахунок виручених від продажу такого товару коштів виконавець покриває витрати на його реалізацію та зберігання, решта коштів в установленому порядку спрямовується на депозит державної нотаріальної контори або приватного нотаріуса на ім'я споживача.
Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів
28.02.2022 року Торгово-промислова палата України оприлюднила лист вих. № 2024/02.0-7.1, яким засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України та підтвердила, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об'єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності по договору та/чи іншим зобов'язанням/обов'язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). З повним текстом листа Ви можете ознайомитися за посиланням: https://ucci.org.ua/uploads/files/621cba543cda9382669631.pdf
Ми докладаємо всіх можливих зусиль задля прискорення відновлення повноцінного виконання гарантійних зобов'язань шляхом напрацювання нових каналів поставки: наразі досягнуто домовленості з міжнародною логістичною компанією про поставки в Україну запасних частин для гарантійного ремонту.
Весь товар, який пропонується інтернет магазином «Comtrading» має складське зберігання та і комплектацію заявлену виробником (якщо інше не вказано окремо), та являється товаром належної якості згідно чинного закону України «Про захист прав споживачів» в останній редакції- https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text
Визначення терміну- товар належної якості – належна якість товару, роботи або послуги - властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах, та умовам договору із споживачем;
Товар який повертається як товар належної якості, має бути упакованим належним чином в комплектності та без пошкоджень, товар який має сліди використання – бруд, подряпини, вміст сторонніх даних, файлів то що враховується як вживаний товар та не підпадає під категорію товарів належної якості.
- Враховуючи що продавець не є виробником – всі гарантійні зобов’язання продавця що до конкретної марки товару дорівнюються гарантійним зобов’язанням виробника цієї марки товару. Кожен виробник, на один і той же модельний ряд товару може надавати різні умови гарантійного обслуговування та підтримки.
Тому, щоб уникнути переліку всіх наявних виробників, які присутні на ринку, споживач повинен ознайомитися за гарантійними зобов’язаннями виробника товару за посиланнями на офіційні ресурси компанії виробника. Форма пошуку за прикладом у пошуку Google- .
Самсунг - https://www.samsung.com/ua/support/warranty/
LG - https://www.lg.com/ua/support/warranty
- Заміна у виробі несправних частин (деталей, вузлів, складальних одиниць), у період гарантійного строку не призводить до встановлення нового гарантійного строку на весь виріб чи на замінені частини. Виробник постійно поліпшує програмне забезпечення(ПЗ) виробів, та забезпечує, для деяких виробів, можливість самостійного оновлення ПЗ користувачем за допомогою програм, що викладені на офіційних ресурсах компанії.
- У випадку заміни компонентів та аксесуарів на них не встановлюється новий гарантійний строк.
- Гарантійний термін на приналежності, які входять у комплектність виробу прирівнюється до терміну на основний виріб, за винятком наступних:
а) елементи живлення (батарейки), лампи проекторів та лампи освітлення (за винятком продуктів, у яких процедура заміни ламп освітлення описана в інструкції користувача);
б) з’єднувальні кабелі (якщо вони не є складовою частиною зарядного пристрою), навушники, носії інформації різних типів (диски з програмним забезпеченням та драйверами, карти пам’яті);
в) чохли, сумки, паски, шнури для перенесення, монтажні пристосування, інструмент, документацію, що додається до виробу;
г) на програмне забезпечення (ПЗ) і драйвери, що постачаються в комплекті з виробом на носіях інформації різних типів (включаючи, але не обмежуючись ПЗ, попередньо встановленим на накопичувач на жорстких магнітних дисках виробу), а також на необхідність переустановлення і налаштування ПЗ, за винятком випадків, коли ця необхідність викликана недоліком виробу, що виник з вини Виробника.
Додатково для:
а) холодильників: на поглиначі запахів, очисники повітря (біодезодоратори), фільтри, полиці, ящики, підставки та інші місткості для зберігання продуктів;
б) духовки та мікрохвильові печі: решітка, вертел, решітка-гриль, деко, керамічне деко, конвекційне деко, деко-гриль, ємність для води, пароварка, лоток для пароварки, тарілка для пароварки; газових варильних поверхонь: кришки конфорок, розсікачі конфорок, підставки для посуду;
в) пилососів: на шланги, трубки, щітки, насадки, пило збірники, фільтри;
г) пральних і посудомийних машин: на шланги для підведення води;
д) кондиціонерів і кухонних витяжок: фільтри.
5. Виробник не несе гарантійні зобов’язання щодо виробу в наступних випадках:
а) якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності, а також в інших цілях, що не відповідають його прямому призначенню;
б) порушення правил і умов експлуатації, установки виробу, викладених в Інструкції користувача та іншій документації, що передається споживачеві в комплекті з виробом;
в) якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту (використання неоригінальних запасних частин, розбирання і ремонт виробів особами, що не уповноважені Виробником);
г) якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, підключенням зовнішніх пристроїв, не передбачених Виробником;
ґ) якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, умисними або необережними діями споживача або третіх осіб;
д) якщо виявлені механічні пошкодження, що виникли після передачі виробу споживачеві; пошкодження, викликані дією вологи, високих або низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
е) якщо вимагається чищення аудіо- чи відео голівок, приводів для зчитування інформації з носіїв різних типів;
є) якщо пошкодження (недоліки) викликані дією комп’ютерних вірусів і аналогічних ним програм; установкою, зміною або видаленням паролів (кодів) виробу, модифікацією і / чи переустановленням попередньо встановленого ПЗ виробу, установкою і використанням ПЗ третіх виробників (неоригінального), форматуванням накопичувачів на жорстких магнітних дисках, застосуванням сервісних кодів;
ж) якщо дефект виник внаслідок природного зносу під час експлуатації виробу. При цьому під природним зносом розуміються наслідки експлуатації виробу, що викликали погіршення технічного стану і зовнішнього вигляду через тривале використання цього виробу;
з) якщо пошкодження(недоліки) викликані невідповідністю стандартам або технічним регламентам живлячих, кабельних, телекомунікаційних мереж, потужності радіосигналу, в тому числі через особливості рельєфу та інші подібні зовнішні чинники, використання виробу на межі або поза зоною дії мережі, підключення до Виробу невідповідних або несправних зовнішніх пристроїв;
и) якщо пошкодження викликані використанням нестандартних (неоригінальних) і / чи неякісних (пошкоджених) витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів (включаючи, але, не обмежуючись аудіо / відеокасетами, CD, DVD-дисками, картами пам’яті, SIM-картами, картриджами);
і) якщо недоліки викликані отриманням, установкою та використанням несумісного контенту (мелодії, графічні, відео- та інші файли, додатки Java і подібні ним програми);
ї) якщо данні на маркувальних етикетках Виробу виправленні, стерті, а також у випадку відсутності маркувальних етикеток на Виробі.
6. Використання цього продукту (LCD TV; PDP TV) заборонено для тривалого показу статичного зображення чи статичних елементів в зображенні, включаючи та не обмежуючись: показ зображення у форматі 4:3 або іншому форматі екрану зі статичними чорними (темними) смугами по боках, логотипи телеканалів, відображення розкладів, стрічки новин тощо.
7. Налаштування та установка (збирання, підключення і тому подібне) виробу, описані в документації, що додається до нього, можуть бути виконані як самим користувачем, так і фахівцями УСЦ відповідного профілю і фірм-продавців (на платній основі). При цьому особа (організація), що встановила виріб, несе відповідальність за правильність і якість установки (налаштування). Просимо Вас звернути увагу на значимість правильної установки виробу, як для його надійної роботи, так і для отримання гарантійного сервісного обслуговування. Вимагайте від фахівця з установки ввести всі необхідні відомості про установку в гарантійний талон.
8. Наполегливо рекомендуємо здійснювати резервне копіювання на зовнішній носій інформації всіх даних, які Ви зберігаєте в пам’яті стільникового телефону або інших цифрових пристроїв.
для SSD накопичувача Samsung: гарантійний строк закінчується в день перевищення порога загальної кількості записаних байтів (Total Bytes Written, TBW), встановленого програмним забезпеченням Magician компанії Samsung (додаткову інформацію про цей поріг див. у паспорті конкретного SSD- накопичувача за адресою www.samsung.com/ssd або https://semiconductor.samsung.com/consumer-storage/support/tools/
Гарантійні зобов’язання що до моніторів, дисплеїв та телевізорів з питання «битих пікселів»
Відповідно до стандарту ISO13406-2, допускається наступна кількість неробочих або неправильно працюючих пікселів в моніторах різного класу на один мільйон пікселів в панелі:
1 клас якості. Дефектних пікселів бути не повинно зовсім;
2 клас якості. Допускається не більше 2 постійно горять білих пікселів, 2 постійно не горять чорних пікселів, 5 пікселів з іншими дефектами;
3 клас якості. Допускається не більше 5 постійно горять білих пікселів, 15 постійно не горять чорних пікселів, 50 пікселів з іншими дефектами;
4 клас якості. Допускається не більше 50 постійно горять білих пікселів, 150 постійно не горять чорних пікселів, 500 пікселів з іншими дефектами.
Варто відзначити, що допустиме значення дефектних пікселів не означає те, що вони обов'язково присутні на моніторі того чи іншого класу. Клас якості монітора по прийнятим стандартам визначає сам виробник пристрою. Залежно від того, який клас він визначить, на нього накладаються додаткові гарантійні зобов'язання.
Зверніть увагу: Практично всі масові монітори випускаються за другим класом якості, відповідно, за стандартом ISO13406-2 в них мається на увазі наявність битих пікселів.
Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»
Права та обов'язки споживачів
Споживачі зобов'язані:
- перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій продавцем документації на товар;
- в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця\виробника або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
- користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
- з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
- перевірити якість та працездатності товару при його отриманні у присутності представника магазину. . Продавець не несе відповідальність за якість послуги поштової служби. Тому якщо товар отримується поштовим відправленням або кур’єрською послугою – товар потребує обов'язкової перевірки при отриманні, та у разі виявлення неналежної якості у присутності представника пошти або кур’єра зробити фото/відео фіксація недоліку, після якої споживач може стверджувати, що придбаний товар неналежної якості. У інших випадках придбаний та отриманий товар рахується як товар належної якості
Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.